4 Nisan 2013 Perşembe

AKŞAM OLDU YİNE...


Uyursam geçer dedim
Geçmedi işte
Hatalıysam affet
Gerisi hikaye

Üzerler bizi kırarlar bize
Korma yıkamazlar
Konuşurlar uğraşırlar
Ama ayıramazlar

Seni gördüğüm gün yandığımı anladım
Gözlerine baktığımda ölüyorum sandım
Zamansız bırak, yanansız bırak
Beni bu koca şehirde sensiz bırakma
Beni bu koca şehirde yalnız bırakma

Bana mutlu birini göster
Alnından öpeyim
İçimde bu koca dertle nereye gideyim

Seni gördüğüm gün bunu ben anladım....

''SENİ SEVİYORUM''
(04/04/2013)

Hiç yorum yok: