4 Nisan 2013 Perşembe

04/04/2013 Adana da yağmur var

Açmışım gönlümün tüm pencerelerini 
Almışım battaniyemi
Elimde kahvem 
İçime akıttığım ne kadar gözyaşı var ise
Toprağın oldu artık
Şimdi vedalaşma zamanı 
Hüzünler kalmadı benle 
Şimdi bahar zamanı 
Bekliyorum baharımı  ...
                                                

Hiç yorum yok: