closer
4 Nisan 2013 Perşembe
04/04/2013 Adana da yağmur var
Açmışım gönlümün tüm pencerelerini
Almışım battaniyemi
Elimde kahvem
İçime akıttığım ne kadar gözyaşı var ise
Toprağın oldu artık
Şimdi vedalaşma zamanı
Hüzünler kalmadı benle
Şimdi bahar zamanı
Bekliyorum baharımı ...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder