24 Mart 2012 Cumartesi

BÖLÜM-0

Yaşam...
yaşam tam bir sürpriz :) sevinç ve üzüntünün karması sanki.Bugün birçoğumuz için çok güzel başladı bir çoğumuz için ise değil.Ve aynı şekilde de devam edip bitti.
Hayatın ne kadar kısa ve bir o kadar da uzun olduğunu öğrendim bugün.Ki zaten biliyordum da...Aldığım haberler beni tam bir duygu karmaşasına sürükledi.Birisi hayallerine yaklaştı bir ışık gördü.Birisi kendini suçladı,üzüldü,hesaplaştı,yalnız kaldı.Birisi ise artık yok...:(
Her doğum aslında bir ölümün başlangıcıdır biz insanoğluna bahşedilen.Ama çok azımız bunu biliriz.Her doğumu kutlarız kahkahalarla sevinçle ama düşünmeyiz kutladığımızın ÖLÜM olduğunu.Gerçek olan her ölümün bir doğum olduğudur sonsuzluğa...

Hiç yorum yok: