24 Mart 2012 Cumartesi

BÖLÜM-1

Dün  öğrendiğim tüm karmaşık durumlara rağmen güzel bir bahar günüydü benim için.Şimdi hayatın öğrettiklerine gelelim.Öncelikle ve düne damgasını vuran öğreti ;var olmak çok muhteşem.Nefes almak verebilmek,koklamak,görmek,hissetmek,tadına bakmak.Mutluyum kendimle mutluyum ve yaşamla mutluyum.İnsanların mutsuzluklarına şahit oldum,kızgınlıklarına,memnuniyetsizliklerine,anlayışsızlıklarına.Dünyanın sadece kendi etrafında dönmediğini anladıklarında ki öfkelerine.Peki neden dedim? neden?benimde öyle anlarım oldu, ben de yaptım ama ben kendime yaptım kimseyi bununla cezalandırmadım.Hep sustum içimde yaşadım şimdi sorguluyorum hangisi doğru olan? cevaplar arıyorum sorularıma...
Hayat bu kadar kısa ve zaman bu kadar zalim ise neden oyununa geleyim diye cevaplar sunuyorum.Yanlışları bu kadar çabuk kabullenip çözüm aramam hayatın acımasızlığında savrulmak istemeğişimdendir.Zor ve yorucu bir savaş olsa da bu yenilmemek için mucadele veriyorum.Hep mutlu olmak için.Çabam mutluluğa...


Hiç yorum yok: